Διαδικτυακά σεμινάρια ΕΕΑ και Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

0
33
διαδικτυακά-σεμινάρια-εεα-και-οικονο

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Με βάση το Μνημόνιο Συνεργασίας που υπέγραψαν το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το 2020, διοργανώνονται δύο νέα διαδικτυακά σεμινάρια το προσεχές διάστημα.

Τα δυο επόμενα webinars της συνεργασίας θα διεξαχθούν στις 30 Ιουνίου και 7 Ιουλίου 2021 στις 16:00 και σύμφωνα με ανακοίνωση του επιμελητηρίου αφορούν στα εξής γνωστικά αντικείμενα:

– Προσανατολισμός στην Υπηρεσία και Εμπειρία Πελάτη (30/6 στις 16:00) με εισηγήτρια την Καλυψώ Καραντινού Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Το webinar απευθύνεται σε επιχειρήσεις μιας ευρείας γκάμας δραστηριοποίησης και μεγέθους. Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, όσοι παρακολουθήσουν το webinar θα ασχοληθούν με το εύχρηστο εργαλείο της χαρτογράφησης της εμπειρίας του πελάτη (customer journey map) για την πληρέστερη κατανόηση της εμπειρίας που έχει ο πελάτης από την δική του σκοπιά, αλλά και τη διαδικασία παροχής της υπηρεσίας για την καλύτερη διοίκηση αυτής (blueprinting). Θα μάθουν για την επίδραση των στοιχείων του χώρου στις πέντε αισθήσεις (atmospherics) για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη εντός του καταστήματος ή του χώρου παροχής της υπηρεσίας, καθώς ο χώρος έχει αποδειχθεί ότι αποτελεί σημαντικό κριτήριο επιλογής και επηρεάζει ένα μεγάλο μέρος των αγοραστικών αποφάσεων.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν ζωντανά το webinar κάνοντας εγγραφή στο σύνδεσμο που ακολουθεί

https://zoom.us/webinar/register/WN_IMWwIxUVT-G-onfDpjQhAA

– Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και η σημασία τους (7/7 στις 16:00) με εισηγήτρια την Κατερίνα Φραϊδάκη, διδάκτορα του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κύρια ερευνήτρια και συντονίστρια των δράσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν- ELTRUN.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν 3 βασικοί άξονες του ψηφιακού μάρκετινγκ:

1.Η χρήση εργαλείων social media και μηχανών αναζήτησης,

2.Η έννοια του live shopping

3.Η σημασία των ψηφιακών εργαλειών για την επικοινωνία με τους εργαζομένους της επιχείρησης μας (εσωτερικό μάρκετινγκ)

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν ζωντανά κάνοντας εγγραφή στο σύνδεσμο που ακολουθεί

https://zoom.us/webinar/register/WN_2h8OientTlmEB9w10BnjPw

Δείτε επίσης

Πηγή: tilegrafimanews.gr