Δέσμευση της Volton στην Εξυπηρέτηση Πελατών και τη Συνεχή Βελτίωση της Εμπειρίας τους

Δέσμευση της Volton στην Εξυπηρέτηση Πελατών και τη Συνεχή Βελτίωση της Εμπειρίας τους


Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Volton συμμετείχε ενεργά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, διοργανώνοντας ποικιλία δράσεων που επιβεβαίωσαν τη δέσμευσή της για την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Η εταιρεία προώθησε πρωτοβουλίες όπως η δράση «#έλα_στην_θέση_μου», η οποία έφερε τη φωνή των πελατών στο προσκήνιο, ενισχύοντας την αλληλεπίδραση μεταξύ των πελατών και της ομάδας εξυπηρέτησής της.

Στο ίδιο πλαίσιο, η Volton αναγνώρισε μέσω της δράσης «#CSAwards» την εξαιρετική απόδοση των μελών της ομάδας εξυπηρέτησης, επιβραβεύοντας όσους διακρίθηκαν για την αφοσίωσή τους και την υψηλή ποιότητα της δουλειάς τους. Αυτές οι ενέργειες εξυπηρετούν έναν κρίσιμο στόχο της εταιρείας: τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.

Η Volton, με σταθερή προσήλωση στην ικανοποίηση των πελατών της, κατανοεί πόσο σημαντικός είναι ο ανθρώπινος παράγοντας για την παροχή άριστης εξυπηρέτησης και την ομαλή λειτουργία της. Μέσω της συνεχούς επένδυσης στην ποιότητα των υπηρεσιών, την καινοτομία και τη βελτίωση της πελατειακής εμπειρίας, προσφέρει «Καθαρές και Έξυπνες» λύσεις που ανταγωνίζονται τις απαιτήσεις της σύγχρονης καθημερινότητας. Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η Volton δεσμεύεται να παραμείνει πελατοκεντρική, προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που διακρίνονται για την αξιοπιστία και την οικονομία τους και το 2025.

Πηγή: newsbeast.gr