Η επιτυχία του Douleutaras και η στρατηγική του για ανάπτυξη στην αγορά υπηρεσιών για το σπίτι

Η επιτυχία του Douleutaras και η στρατηγική του για ανάπτυξη στην αγορά υπηρεσιών για το σπίτι


Από το 2015, η Douleutaras έχει καθιερωθεί ως ηγέτης στον χώρο των υπηρεσιών για το σπίτι, με στόχο τη διευκόλυνση των χρηστών στην εύρεση αξιόπιστων επαγγελματιών. Έχοντας ολοκληρώσει πάνω από ένα εκατομμύριο εργασίες και εξυπηρετήσει περισσότερους από 400.000 πελάτες, η εταιρεία έχει διασφαλίσει μια ισχυρή θέση στην αγορά. Το 2023, οι επαγγελματίες στην Ελλάδα παρουσίασαν τζίρο περίπου 33 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας ρυθμό ανάπτυξης άνω του 20%. Στην Κύπρο, τα έσοδα ανήλθαν σε 7.5 εκατ. ευρώ, με τις προβλέψεις για το 2024 να δείχνουν ότι ο τζίρος στην Ελλάδα θα αγγίξει τα 41 εκατ. ευρώ και στην Κύπρο τα 10 εκατ. ευρώ.

Η Douleutaras λειτουργεί με ένα μοντέλο που επιτρέπει στους επαγγελματίες να καταβάλουν ποσοστό επί του τζίρου τους. Με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη, η εταιρεία έχει θέσει φιλόδοξους στόχους για την ελληνική αγορά, επιδιώκοντας να ξεπεράσει τον ετήσιο τζίρο των 50 εκατ. ευρώ. Στρατηγικοί στόχοι για την ανάπτυξη της Douleutaras περιλαμβάνουν τη λειτουργική κερδοφορία στις χώρες δραστηριοποίησης, όπως η Κύπρος, η Ιρλανδία και η Πορτογαλία, με στόχο οι τζίροι αυτών να αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το 1/3 των συνολικών εσόδων.

Η επέκταση της εταιρείας σε διεθνείς αγορές συνεχίζεται με θετικά δείγματα από την Κύπρο, την Ιρλανδία και την Πορτογαλία. Στρατηγικοί σχεδιασμοί περιλαμβάνουν επεκτάσεις σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης, όπως η Ισπανία και η Γερμανία, όπου η κουλτούρα των καταναλωτών είναι σε μεγάλο βαθμό συμβατή με την οργανωμένη δομή του Douleutaras.

Η ανάπτυξη του τομέα B2B είναι άλλη μία προτεραιότητα της Douleutaras, με συνεργασίες με μεγάλα brands, όπως το Skroutz και η Elpedison, που στοχεύουν στην υλοποίηση του One Stop Shop. Οι επαγγελματίες του Douleutaras παρέχουν υπηρεσίες συναρμολόγησης και εγκατάστασης, ενώ βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων για νέες συνέργειες σε τομείς όπως η μίσθωση επιπλωμένων διαμερισμάτων και η ενέργεια. Οι στόχοι για τον τομέα B2B περιλαμβάνουν σημαντική επέκταση μέχρι το τέλος του 2025.

Αν και οι online πληρωμές δεν έχουν εισαχθεί ακόμα, η ζήτηση από τους πελάτες είναι έντονη. Η ενσωμάτωσή τους αναμένεται να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών και να ενισχύσει τις συναλλαγές. Η ιστορία της Douleutaras αποτελεί ένα success story και μπορεί να χρησιμεύσει ως παράδειγμα για πολλές νεοφυείς επιχειρήσεις. Με όραμα για καινοτομία και στρατηγική ανάπτυξης, η εταιρεία αποδεικνύει τη σημασία της τεχνολογίας και της αξιοπιστίας στον τομέα των υπηρεσιών για το σπίτι.

Πηγή: newsbeast.gr