Πρωτοπορία και Καινοτομία στην Κατηγορία των Απορρυπαντικών με την Νέα Ψηφιακή Καμπάνια του ESSEX
Το brand ESSEX, μέλος του χαρτοφυλακίου της ROLCO, ανακοινώνει την πρώτη ψηφιακή καμπάνια που αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη στην κατηγορία των απορρυπαντικών. Αυτή η καινοτόμος καμπάνια αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία της εταιρείας για συνεχή εξέλιξη και επιτυχία, ενώ οι προηγμένες συνθέσεις των προϊόντων της υπόσχονται υψηλή αποτελεσματικότητα.
Η νέα καμπάνια, που έχει σχεδιαστεί εξ ολοκλήρου ψηφιακά, διαθέτει ως κεντρικό της θέμα τη σύγχρονη ντουλάπα. Αυτή δεν είναι απλώς ένα σύνολο ρούχων, αλλά μια αντανάκλαση της προσωπικότητας και των προσδοκιών του ατόμου. Κάθε ντουλάπα λέει τη δική της ιστορία και αποκαλύπτει τις φιλοδοξίες και τα όνειρα του κατόχου της.
Το ESSEX παρέχει λύσεις καθαριότητας που διασφαλίζουν ότι τα ρούχα θα παραμένουν καθαρά και έτοιμα να υποστηρίξουν κάθε στόχο. Από το 1970, η δέσμευσή του για ποιοτικά αποτελέσματα και καινοτομία παραμένει αμετάβλητη. Το ESSEX Multi, με τεχνολογία ενζύμων και ενεργού οξυγόνου, αναλαμβάνει και τους πιο επίμονους λεκέδες, ενώ το ESSEX Touch προσφέρει μακράς διάρκειας άρωμα μέσω της τεχνολογίας aroma encapsulation.
Η νέα καμπάνια του ESSEX είναι ήδη διαθέσιμη, και μπορείτε να την παρακολουθήσετε εδώ: https://www.instagram.com/reel/DBRFeyOscJS/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==.
Πηγή: newsbeast.gr