Το Όραμα του Ομίλου ΟΤΕ για την Ψηφιακή Εξέλιξη της Ευρώπης μέχρι το 2030
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, παρουσίασε τις προτεραιότητες και το όραμα για το μέλλον της εταιρείας, μιλώντας στους εργαζομένους χθες, Πέμπτη 3/10. Αναφέρθηκε στην επιθυμία να γίνει ο Όμιλος ΟΤΕ ένας από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους στην Ευρώπη, με στόχο να ενισχύσει την ψηφιοποίηση της Ελλάδας.
Ο κ. Νεμπής τόνισε τρεις κύριες δεσμεύσεις που θα καθοδηγήσουν την στρατηγική της εταιρείας: τη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη μέσω κορυφαίων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, τη διατήρηση της ηγετικής θέσης στα δίκτυα νέας γενιάς και τη δημιουργία ενός σύγχρονου και αποδοτικού λειτουργικού μοντέλου, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες.
Στη διάρκεια της ομιλίας του, υπόγραμψε την υποστήριξη των ανθρώπων του Ομίλου, καθώς οι εργαζόμενοι είναι κεντρικός παράγοντας στην πορεία προς την επίτευξη των στόχων. Επιπλέον, αναφέρθηκε στα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού, με στόχο την ανάπτυξη των υπηρεσιών στις νέες αγορές που δραστηριοποιείται ο ΟΤΕ.
Ο πρόεδρος της εταιρείας καθόρισε πέντε βασικές προτεραιότητες για την ανάπτυξη του ΟΤΕ. Στις τηλεπικοινωνίες, ο στόχος είναι η κάλυψη δύο τρίτων των γραμμών με οπτική ίνα μέχρι το σπίτι έως το 2027, ως μέρος ενός επενδυτικού προγράμματος άνω των 3 δισ. ευρώ. Για το 5G, κεντρική προτεραιότητα είναι η αξιοποίηση του φάσματος 3.5 GHz και η αύξηση της διείσδυσης των συσκευών 5G.
Όσον αφορά τη συνδρομητική τηλεόραση, η αύξηση της διείσδυσης της νόμιμης τηλεόρασης κοντά στο μέσο όρο της ΕΕ είναι επίσης στόχος. Στον τομέα των εταιρικών πελατών, ο Όμιλος θα συνεχίσει τη συνεργασία του με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς στον τομέα των έργων ICT. Σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης προσφέρει και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, όπως επιβεβαίωσε σχετική έρευνα.
Τέλος, ο κ. Νεμπής ανέφερε τη θέληση του ΟΤΕ να ενισχύσει τη θέση του ως ελκυστικού εργοδότη στη χώρα, προσδιορίζοντας τη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη ως κορυφαία προτεραιότητα. Οι φιλόδοξοι στόχοι του Ομίλου έχουν αποδειχθεί ότι θα αποτελέσουν κίνητρο και πρόκληση για τους εργαζόμενους.
Πηγή: newsbeast.gr