Παγκρήτιο φόρουμ για την προώθηση προϊόντων της Κρήτης σε τουριστικές επιχειρήσεις

0
59
παγκρήτιο-φόρουμ-για-την-προώθηση-προ

Κρήτη: Η προώθηση των παραδοσιακών προϊόντων της Κρήτης στις ξενοδοχειακές μονάδες του νησιού και στις επιχειρήσεις τουρισμού αποτελεί τον βασικό στόχο του 10ου παγκρήτιου φόρουμ που θα πραγματοποιηθεί στις 19 Μαρτίου 2022 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης στο Ηράκλειο.

Η συνάντηση που τα δύο προηγούμενα χρόνια δεν είχε πραγματοποιηθεί λόγω της πανδημίας «επιστρέφει» και όπως ανακοίνωσε το Επιμελητήριο Χανίων θα διεξαχθεί με δια ζώσης συναντήσεις παραγωγών και μεταποιητών με ξενοδόχους και εκπροσώπους δικτύων διανομής με την τήρηση όλων των μέτρων προστασίας κατά του COVID-19.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Επιμελητηρίου, θα περιλαμβάνει συναντήσεις για τη διάθεση φρέσκων και μεταποιημένων κρητικών αγροτικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και στην τοπική αγορά, μέσω των δικτύων διανομής – super market, καθώς και συναντήσεις με βιοτέχνες, μεταποιητές και άλλων προϊόντων που σχετίζονται με τον τουρισμό (πχ είδη συσκευασίας, καθαριστικά, εξοπλισμός ), ώστε να δοθεί η ευκαιρία επέκτασης της συνεργασίας και με άλλους τομείς της τοπικής οικονομίας, πέραν του αγροδιατροφικού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το κορυφαίο για την οικονομία της Κρήτης επιχειρηματικό γεγονός έχει στόχο να προωθήσει τη συνεργασία ξενοδόχων και αγροτών, επαγγελματιών, βιοτεχνών, μεταποιητών, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των Κρητικών ξενοδοχείων και της ευρύτερης τοπικής αγοράς από την τοπική αγροτική παραγωγή, δίνοντας την ευκαιρία και στους επισκέπτες του νησιού να γνωρίσουν τα γνήσια προϊόντα της Κρητικής διατροφής , αλλά και να στηριχθεί η συναφής με τον τουρισμό επαγγελματική και βιοτεχνική δραστηριότητα.

Το 10ο παγκρήτιο φόρουμ συνδιοργανώνουν τα τέσσερα Επιμελητήρια της Κρήτης, οι Ενώσεις Ξενοδόχων Κρήτης και ο Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κρήτης.

Σε γραπτή του δήλωση ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χανίων Αντώνης Ροκάκης επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι «η υπεραξία του θεσμού επικεντρώνεται στη στρατηγική του αποτελεσματικότητα να δημιουργεί εμπορικές «γέφυρες», πριν την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου, ανάμεσα στις δύο σημαντικότερες οικονομικές δυνάμεις της περιφέρειας Κρήτης, τον Τουρισμό με τον πρωτογενή – μεταποιητικό της τομέα. Διευκολύνει ουσιαστικά τους επιχειρηματίες του τουρισμού να προμηθευτούν τοπικά προϊόντα απ’ ευθείας από τους παραγωγούς, διαμορφώνοντας αμφίδρομα οικονομικές σχέσεις εμπιστοσύνης και πολύπλευρης αξίας, όχι μόνο σε οικονομικό αλλά και σε ποιοτικό επίπεδο».

Το φόρουμ θα περιλαμβάνει ολιγόλεπτες συναντήσεις εκπροσώπων των ξενοδοχείων και των δικτύων διανομής με αγρότες, κτηνοτρόφους, μεταποιητές, επαγγελματίες, βιοτέχνες, σε προκαθορισμένα ραντεβού, αλλά και προβολή προϊόντων σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες.

Δείτε επίσης.

Πηγή: tilegrafimanews.gr